mandag 6. mars 2017

Syromflytting *gah*








Ja, da er i hvert fall trådsnellene på plass. 
Og skråbåndene.

JØSS - så MYE man har på et syrom. o_O

Alle tekstilene har jeg lastet inn i skapene i ganga.
-Jeg får sy litt, så jeg får plass til ytterklær og diverse, som de EGENTLIG var tenkt til..

Nå har jeg begynt å sortere meg gjennom alle oppskriftene jeg har.
Søm...strikking..hekling..blader..hefter..print...bøker..

Har litt av en jobb foran meg, men du verden så greit det blir når det er gjort da! 

Fordelen med å flytte dette rommet, må jo være at man får ryddet helt til bunns.
Og MULIG at jeg kan bli flink til å bruke masse av det jeg allerede har?

(Liksom....atte....Hahahahaha!)


Du da?
Er du flink til å holde orden på syrommet?





1 kommentar:

  1. Hehe, kjenner meg bare bittelitt *host* igjen her :D :P men så deilig når du har fått ryddet deg til bunns og fått skikkelig oversikt!' Da er det bare å sy og kose seg :) :) Jeg tok en skikkelig opprydding i sommer, det trengtes sårt og var veldig deilig å få gjort. Gleder meg til å se hva du finner på fremover :)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3