lørdag 9. november 2013

GIBOOOORT! *Avsluttet!*

Gi Bort er gøy!

I samarbeid med Gyldendal Norsk Forlag 
deler jeg ut syboken som er så populær i disse dager.


Damene bak bloggene, Kristin Thorsnes og Ane Sund,
 startet sykarrierene sine med å designe klær til egne barn
 - og i Sy glade klær til glade barn deler de sine beste oppskrifter. 

Forfatterne formidler syglede og kreativitet med stor entusiasme i denne fargesprakende boken. 
De presenterer 66 oppskrifter med ulik vanskelighetsgrad på bl.a. 
bukser, kjoler, skjørt, jakker, luer, bodyer og gensere. 

Alle plaggene er sydd i myke stoffer som passer perfekt til små barn. 
Mønstrene kommer i størrelsene 56 til 128 cl. 
Med på kjøpet får du mønsterark i full størrelse og en instruktiv syskole.

Hvordan vinner du?

-Legg igjen en kommentar som inneholder e-postadressen din. 
(e-post adressen vil KUN benyttes til å kontakte vinner av konkurransen)

-Del dette blogginnlegget, enten på fb eller din egen blogg.


Trekning foretas 2 desember 2013.



51 kommentarer:

  1. monagr69@gmail.com

    SvarSlett
  2. haugenlin@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Ååh, denne boka ser så fin ut :)

    lotv84@gmail.com

    SvarSlett
  4. Åhh, ja takk... som fersking på symaskinen står denne på ønskelist ;)
    har nå delt på facebook ;)

    Maikenj_86@hotmail.com

    SvarSlett
  5. saccosekken@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Krysser fingrene ;)
    lilliannaune@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Denne boka har jeg virkelig ønsket meg, men dessverre ikka hatt råd til å kjøpe enda.
    Delt på bloggen min

    heidi.bermingrud@fastlane.no

    SvarSlett
  9. mariann47@hotmail.com :)

    SvarSlett
  10. Håper å vinne boka, masse fint der jeg gjerne vil sy til barnebarna :)
    Har delt på fb.
    berit.lervik@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Deler gjerne og krysser fingrene :-)
    karinilsen1967@gmail.com

    SvarSlett
  12. Å den boken står høyt på min ønskeliste. Delt på fjesbokå :-)(facebook).

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte mailen min
      mallaklara@gmail.com

      Slett
    2. Midt i blinken. Ønsker å håpet:-):-). Delt også.

      Breistrand_7@Hotmail.com

      Slett
  13. Å den ønsker jeg meg :D
    Deler på fb
    mambisjambis@gmail.com

    SvarSlett
  14. Denne boken står på julens ønskeliste!
    tone_vegsund@hotmail.com
    Delt på FB :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer med ny bok!
      Jeg mailer deg for å få adressen din. :-D

      Slett
  15. Har lyst ¨begynne å sy igjen ;)
    Sirenek@gmail.com
    Delt på FB

    SvarSlett
  16. Denne vil jeg gjerne vinne :)
    Deler på fb.
    karislette@hotmail.com

    SvarSlett
  17. For sikkerhetsskyld skriver jeg boka på julegaveønskelista, i tilfelle jeg ikke vinner ;-)
    ajliland@vkbb.no

    SvarSlett
  18. Hadde vært supert og sydd julegaver til barnebarna :)

    bkfoss@frisurf.no

    SvarSlett
  19. eivor@sunrye.com
    Mange fine gaver til barnebarnet mitt i denne boken ser jeg!

    SvarSlett
  20. Åååå, kanskje dette er det som skal til for å blåse støvet av symaskinen igjen :D

    SvarSlett
  21. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  22. Den var herlig. Har fått meg symaskin, så skal det bare læres å bruke den, he-he. Herlig gibort, så jeg prøver lykken. Har delt bildet i bloggen også :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  23. bjormon@gmail.com:-)

    SvarSlett
  24. Å, denne står øverst på ønskelisten.. :) hilsen katrine.roksund@gmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg har delt på Facebook og har veldig lyst til å vinne boka
    elnorm@online.no

    SvarSlett
  26. Denne boka har jeg ønsket meg siden de to forfatterne skrev på Sykroken at de skulle lage den for leeeenge siden :) sisshus@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Delt på face ;)
    Hadde vært veldig kjekt å vinna :)

    SvarSlett
  28. Prøve igjen ;)
    Delt på face
    Solstråle hegem81@hotmail.com

    SvarSlett
  29. katarina.solberg@gmail.com

    SvarSlett
  30. Astrid.d@gmail.com
    Delt på fb

    SvarSlett
  31. Denne boken ser spennende ut, den skulle jeg gjerne hatt,

    Hilsen Rita
    ospelia3@online.no

    SvarSlett
  32. Ønsker meg boka, har så lyst til å sy til barnebarnet mitt
    63ecco@gmail.com

    SvarSlett
  33. Har 3 jenter , så da hadde det vert kjekt med en slik bok :-) deler på siden min.
    solsikken.quilt@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Åhh! Denne har eg lurt på om burde stå i bokhylla mi, ja :-)
    Hilde.steinholt@gmail.com

    SvarSlett
  35. Ja jeg vil kjempe gjerne vinne denne fine boken, deler og krysser fingrene :)
    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Ønsker meg veldig :) Deler på fb.
    sonaev@hotmail.no

    SvarSlett
  37. b_jahrn@hotmail.com :)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3