mandag 15. mai 2017

Oppskrift på ankelsokker.






Jeg har strikket noen av disse i det siste, 
og da strikker jeg ut fra hodet, måler cm på meg og snuppa osv. 
Jeg  har en ca oppskrift i hodet, som er blitt en mix av tidligere strikkede sokker, 
og erfaringer jeg har gjort meg.
 ....Sånn blir de liksom til. :P

Jeg legger ut det meste av det jeg lager på instagram: @monamidesign
Der fikk jeg en del spørsmål på meldinger osv om hvor det finnes oppskrift.
Jo..i hodet mitt. :P

Men så satte jeg meg ned og skrev.
SÅ.
Her er det!

Det er norsk, passer pinner 3,5 og strikkefasthet 22/10.

Det ligger på Ravelry, slik at du får det på mail med èn gang. :-D






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3