søndag 6. april 2014

Glassbrikker, samt oppskrift.



Jeg sitter for tiden og hekler en del på gefûhlen.
-Eller, jeg har egentlig alltid å lage ting fra 'hodet' og fantasien. :-D
(Og nå, etter alle OL-luene er det litt medisin.)

Uansett! 
Det er kjempegøy at mange spør etter mønstrene mine, 
det tar jeg som et kjempekompliment. :-D

Innimellom alle prosjektene mine noterer jeg litt mønstre i boken min,
og av og til legger jeg ut noen mønstre for salg.
Noen ganger gratis.

Der får du mønsteret på mail, med èn gang du har betalt med PayPal.
Jeg pleier å si at 
- lag produkter av mønstrene mine for videresalg om du vil, 
men et viktig kriterie er at du ikke underpriser deg.




Jeg lager dem selvfølgelig på bestilling også, dersom du ikke er en hekler selv.
Ta da kontakt på mail (lille-t@live.no) eller inne på fb-siden min.

Priser ekskl porto: 6stk/150 kr og 12 stk/ 270 kr. 
Farger du kan velge i:






1 kommentar:

  1. De var jo helt nyydelige! :)
    Håper du har en herlig søndag :)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3