tirsdag 8. april 2014

16 luer er født!


Ingenting er som en real sydag!
Fråtse i farger og myke tekstiler.
Kaffe & musikk hører også med! 
*lykke*
Disse luene er sydd på babylocken, covermaskinen og liiitt på min vanlige maskin.


Det hele resulterte i masse nytt i nettbutikken!


16 nye luer!! :-D
-Løp og kjøp! 


4 stk i str 1-6 mnd.



2 stk av disse, i str 1-6 mnd.
2 stk i str 12-18 mnd.



2 stk i str 1-6 mnd.
1 stk i 6-12 mnd.



1 stk i str 1-6 mnd,
1 stk i str 6-12 mnd.
1 st i str 12-18 mnd.


Herlig grønt skystoff. <3 p="">
1 stk, str 5-8 år.


1 stk i str 3-4 år.

Gjerne følg meg på insta også, der er jeg @monamidesign.
Min FB-side: Mon Ami.



1 kommentar:

  1. Dette var litt av en produksjon! Er helt enig, ingenting er som en real sydag:)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3