lørdag 1. august 2015

Vaffellue med dusk til minime :)




Jeg elsker PUS -garnet fra Du Store Alpakka, altså :-D

Denne er litt vaffelstrikket og ble supermyk.
Ikke så rart når garnet består av 70% baby alpakka, 17% akryl og 13% polyamid.

Den ble strikket til lillemor, og hun liker lette og kløfri plagg.
-Hvem liker ikke det...
SÅ; jeg vil også ha en slik lue, men det blir i 
lysgrå, med litt bling i?

Vi du ha en, så kan du sende meg en mail på
lille-t@live.no.
Tar 300 kr + evt porto for dem.

Instagram: @monamidesign


Lille Stella hjelper så klart til... :)
Hun er fast inventar når jeg sitter og strikker. 
Kosepusen som kneger seg inntil meg i sofaen.
Får ikke leke med garnet, men må bare  kjenne... Hahaha!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3