tirsdag 31. mars 2015

Oppsummering i meter!



Jeg har helt glemt å oppsummere garnforbruk i 2014.
Det har blitt litt forsømmelser her inne,
da pc-en min gikk i stykker.
(te oppi tastaturet er slett ikke å anbefale...)

Det er liksom hekling som er greia mi, skjønner jeg.
10819 meter er jo ikke så verst?

4253 meter ift strikking.
Jaja, ikke så verst det heller.

Måten jeg gjør det på?

Jeg veier ferdig plagg.
På nøstet står det antall meter pr 50g;
eks 100 meter (pr 50g) delt på 50g = 2.
Dersom plagget veier 70 gram, så tar jeg 70 ganger 2 = 140 meter.

Nerd?
Jeg? 
Hahahaha!

Men det ER jo litt gøy å følge med?
Dersom du trykker på telleren min i venstre side av bloggen her,
så kan du lage deg din egen teller i din blogg.
Eller bare ha konto der, selvsagt, dersom du ikke er blogger. :-P







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3