søndag 29. mars 2015

Jentekosehelg!


Forrige helg hadde min datter og jeg en av de aller 
herligste jentekosehelgene på leeenge. :-D


SE så nydelig vi har det her i Mandal! :-D
Bildet er tatt ved Piren, Sjøsanden.

Først på dagen fikk baaare jeg ladet opp batteriene,
i DETTE været, 
-med høy musikk i ørene-
kun avbrutt av smilende blide og pratsomme mandalitter. :-D

Jeg mener det:
Trenger man å komme i godt humør en dag,
så går man ut i Furulunden.

ALLE smiler til hverandre, 
-og man trenger ikke kjenne noen, for å komme i prat. 

Ja, om man vil så får man trimmet litt også. :-D
Det var jo dèt jeg i hovedsak gjorde her.


Etter kreps- og rekemiddag, 
og en søt tegnefilm på tv,
gikk Tonje og jeg oss en kveldstur nede
ved Sjøsanden igjen.
Like nydelig da, som tidligere på dagen.

Herlig at man kan få både skogsluft
- og strand-/havluft samtidig. :-D


Vi fortsatte med film, spaserturer, besøk, god mat, baking,
søm og strikking resten av helgen, kun avbrutt av litt feber innimellom.
-Men DET overså vi så godt vi kunne :-D


--- Aller beste snuppa på jord! :-D ---



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3