torsdag 1. januar 2015

Godt Nytt År 2015!


Første dagen i et helt nytt år.
DET er ganske deilig.

Det er MYE jeg vil bli flinkere til, og det er morsomt å lære nye ting.

Men.

Jeg har ikke nyttårsforsetter, da jeg heller tror på å tenke positivt, leve NÅ 
og heller forbedre seg i sitt eget tempo.

Er man ikke klar for forandringer, så klarer man heller ikke å BLI forandret.

Derfor sier jeg bare GODT NYTT ÅR!
- Til alle dere som har fulgt meg OG inspirert meg i årene som har vært.

Takk! 

Håper vi kan være like kreative sammen i 2015 også. :-D



2 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Gleder meg til å følge deg i 2015 også :)

    SvarSlett
  2. Kloke tanker. Ønsker deg alt godt i 2015. :)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3