mandag 29. desember 2014

Litt hverdagsgleder og litt mariusgenser?




Så utrolig deilig det er med slike stunder
 der man kjenner at man egentlig har det riktig godt.

Det er jo mange tanker som ramler inn i hodet da, men to av de enkle?

Ny kaffe i ny kopp.

Det er så koselig med kopper som man får av andre, 
for da tenker man på de menneskene når man bruker koppen. :-D
Denne fikk jeg av min aldeles SKJØNNE venninne Linda. 
Hun vet at jeg samler på disse fra Lucie Kaas.

Strikketøy i hendene.

Snaaart ferdig mariusgenser til lillemor som ikke er så liten lenger... :-P
Garnet kjøpte jeg for en stund siden, og det har ligget som ferdig planlagt prosjekt.
Men...
Så begynner lillemor å tvile på fargene...
Hun vil jo ha denne, meeen hun har så veldig lyst på en i originalfargene også nå.
Hun har nok blitt litt farget av meg, 
da jeg har snakket om at nå vil jaggu jeg også snart ha en marius. :-P

Og hvor mye vits er det å ha en mariusgenser liggende i skapet? (hyl!!)

( Derfor legges denne ut for salg.
St 8 år, med rundfelling/rundstrikk, 750 kr,
Strikket i Karisma garn, brun, offwhite og...?
Ennå en liten stund kan du velge om den skal bli gutte- eller jentegenser,
men da må du maile meg ganske raskt på: lille-t@live.no )


Hvilke små ting får deg til å bli glad?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3