lørdag 14. juni 2014

Sammenheklingsdag #2


Ja, dette er allerede en hel stund siden. :-D

Vi hadde en ny sammenheklingsdag for

Her er vi samlet og drikker kaffe, skravler og hekler.
Og roter. :-D

Ja, dersom man ikke vil hekle sammen tepper
-så er det også helt ok :-D



Her sitter jeg og leter etter ruter til teppet jeg holder på med.
Anne K er i bakgrunnen. :-D
Kjekt med stooor pute å lene seg opp etter. 



Her er Kirsten. 
Nok en barndomsvenninne.
Det var SÅ morsomt at hun også ville komme! :-D
Jeg hadde ikke snakket med henne på flere år. 


Tonje danser og holder litt show for oss.


Smiiiil til fotografen! :-D
Det er ikke alle som vil være med på bilder, så da er de også litt bak kamera. :-D

Jeg tror vi snart må ha en ny dag sammen?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3