onsdag 2. april 2014

Oppdatering: Ruter!





Omsider kommer det et nytt innlegg med ruteoppdatering.
Det er ikke alltid jeg får registrert alle ruter og pakker her inne i bloggen med en gang,
men jeg noterer og tar bilder etterhvert som de kommer inn i hus.
De pakkes ut og beundres -og jeg blir rørt hver gang. :-D

--------------------------------------------------------


 Disse kommer fra Liv Grethe.
36 stk! :-)


Disse kommer fra Hilde. 
10 stk! :-)


Anne Marit har laget disse. 
16 ruter! :-)


Disse kommer fra Kristin.
24 ruter! :-)



Veronika har laget alle disse.
53 ruter! :-)


Denne stooore esken med garn og påbegynt teppe (52 ruter) kom fra Eli, 
Nedstrand. Her var det MASSE restegarn, og det kommer veldig godt med!
Dette kommer jeg til å bruke til montering, samt plagg til de vi strikker/hekler/syr til i gruppa vår. :)


 

Ann Elin kom og leverte alt dette!
Påbegynt teppe (36 ruter) og MASSE garn!
Det kommer bare helt fantastisk godt med. :-D


-------------------------------------

TUSEN TAKK, alle sammen som sender både garn og lapper til prosjektet!
Dere er helt supre!

Linker for dere som vil se mer, være med eller dele:



Hvor mange ruter vi har kommet opp i nå??
-Hele 1250 stk! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3