tirsdag 25. mars 2014

Lue i KashmirAlpakka!





Denne luen har jeg visst også glemt å legge ut?

Den er strikket i aldeles nydelig kashmir-alpakka.

En mykere lue skal man vel lete en stund etter, men så gikk det med
for 150 kr i garn også.
Luksuslue. <3 p="">
Du kan bestille en om du vil?
Jeg tar 350 kr for dem inkl garn, porto tilkommer.
Farger velger du selv.

Kontakt meg inne på siden min, eller på mail: lille-t@live.no

Mønsteret?
Samme som i wave-oppskriften jeg selger, 
ja, bare uten bølgene selvfølgelig.. :-D




4 kommentarer:

  1. For en flott lue!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Flott lue! Har nettopp fått noen nøster av det garnet i hus, og kan skrive under på at det er mykt og deilig. Litt luksus i hverdagen. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa, det er jo helt skjønt! <3
      Kos deg med å lage noe av det. :-D

      Slett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3