fredag 14. mars 2014

Fin rutefredda!




Det er SÅ gøy å kunne hente så mange pakker på posten!
Nå har vi jaggu oppe i 1023 ruter!
I morgen skal jeg pusle sammen til et teppe og starte montering.
Jeg er så heldig å få besøk av to gode venninner av meg,
som også skal hjelpe å montere. :-D
Da kan jeg snart legge ut bilder av ferdige tepper som skal sendes!

8 nydelige ruter fra Elisabeth, Veblungsnes. 


Målfrid fra Stavanger har laget disse nydelige rutene.
91 stk! 

Anne Marit har laget disse herlige rutene!

8 stk. 



48 kjempefine ruter fra Maren, Kråkvåk. 

ALLE ruter er velkomne, og HVER rute skal varme AmadiaBarn.
Om du vil sende 1 eller 100 ruter, så er det helt fabelaktig uansett! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3