tirsdag 25. februar 2014

Flere ruter til Amadia-tepper!




Det er utrolig morsomt å gå i postkassen, når jeg finner 
så mange pakker!
Disse inneholder ruter til prosjektet 

HER finner du flere innlegg om rutene. :-)



Disse fine rutene har Hilde H laget.
7 stk!


Disse herlige har Lillian i Grimstad laget.
13 stk!



28 ruter fra Stine N!



Stine sendte i tillegg med 
*Made With Love* -lapper til å sette på teppene.



Disse er sendt fra Tone H.
18 stk!


26 ruter fra Kitty H!


Eva J har sendt alle disse flotte, og flere er visst på vei!
Fantastisk! 
49 ruter!


Alle disse 46 rutene kommer fra Ellen GH. 


____________________

Til nå har det kommet inn hele 236 ruter!
Jeg gleder meg til å sitte og pusle dem sammen, 
for så å sende tepper videre til babyer som trenger varme.

Absolutt alle ruter som kommer er hjertelig velkomne!
---> Om man sender 1 eller 100 ruter. :-D

Gjerne titt innom gruppen jeg opprettet.
Der lager vi i fleng til Amadia-barna.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3