torsdag 10. mai 2012

Prosjekt Hekleteppe



Jeg elsker hexagon- tepper.
De er enkle å hekle, jeg hekler dem greit sammen underveis, og det er liksom bare noe annet enn oldemorrutene. ( selv om jeg liker dem også… )
Valget falt på disse fargene.
Jeg elsker jo STERKE farger, så dette var vel egentlig et merkelig valg fra min side?



Men det ble jo fint? Gjorde det ikke??
Og da er spørsmålet: Blir dette et vognteppe for salg eller et større kosemoooose-teppe til meg selv?
- Jeg håper på det siste. : P

16 kommentarer:

  1. Ja visst er fargene fine. Men jaggu skal du ha tolmodighet for å hekle alle de rutene.... Jeg heier på deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Jeg tror jeg trenger litt heiing. :P

      Slett
  2. Åh, det var fine farger!!
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Jeg gleder meg også. Har blitt noen ruter til nå. =)
      Ikke kommet kjempelangt, men.. :P

      Slett
  3. Jeg ville også gått for et kosemooose-teppe til meg selv :) Men jeg har jo sagt det mange ganger, og endt opp med vogntepper fordi jeg er lei.... Fargene var i allefall utrolig fine! Gleder meg til å se hva du lander på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. AKKURAT slik som meg da? Hahaha! Ja, dette blir jo en utfordring? Jeg begynner i vognteppestørrelse, for disse er jo kjempelette og bare bygge på. :P

      Slett
  4. Så deilige farger! Jeg er også veldig glad i sterke farger, men innimellom er det veldig kjekt med noe nøytralt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette kan jeg ikke se for meg at jeg kan bli lei av? -I BRUK, altså? :)

      Slett
  5. Jeg håper også det.
    Jeg har stadig prosjekter på gang- vimser fra det ene til det andre hele tiden. Hehe! Men nå ligger dette i tv- kroken. Blir nok litt de gangene jeg ser på tv. :)

    SvarSlett
  6. Kosemoseteppe stemmer jeg på! ;) Men det må jo noen ruter til da... ;) Takk for koselig kommentar i bloggen min! :)
    Klem fra Tjooho! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, sant?? Et par ruter til, liksom? Hihihi!
      Ha en fin kveld! =)

      Slett
  7. Jeg synes fargene var helt herlige! Såpass mye jobb, at det er greit at det er litt nøytralt i fargen - og kan vare en stund... Tror det kommer til å bli et stoort og deilig koseteppe til sofakroken :) Jeg driver selv på med et teppe i oldemorruter. Vokste raskt en stund, men nå har det vært litt stillstand. Det har imidlertid blitt akkurat så stort at det kan ligge i sofaen. Så da bygger jeg bare på etter hvert.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, jeg tror dette blir bra.. Får vise fremdriftsbilder etterhvert? Så får jeg litt mer "press" på meg? Hohoho!
      Så kjekt når teppet ditt bare kan bygges på slik. Da kan man jo bruke det samtidig som man "lager" det. :D

      Slett
  8. Så nydelig farger :) Tror teppet blir knalllekkert med disse fargene.

    ha en deilig helg :)

    SvarSlett
  9. Hexagon lapper er så fine, og i tepper blir det flott! Kosemooose tepper er ekstra herlige. :) Fargene er også flotte.

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3