mandag 12. september 2011

Ny fleecekjole.

  

 

  

 

-Og denne ble til meg selv!

Det er ikke ofte, nemlig. Ler så jeg ruller

Sydd etter eget mønster.

Utvendige overlock-sømmer.

Polarfleece og skråbånd i bomull.

Hetten er fòret med stoff fra USA.

Myyyk og god.Rødt hjerte

Husk at fleece har godt av en omgang i tørketrummel etter vask. Da holder plaggene seg nemlig myyyyye lenger fjonge!

- Nå er det tilbake til hekling av luer.

De havner stadig inn på eplaen min. Ler så jeg ruller

 

18 kommentarer:

  1. Så flott kjole:-D

    Ta en tur innom bloggen min for å delta på blogglotteriet mitt :-D

    SvarSlett
  2. Disse kjolene er så flotte altså!!!
    Nydelig <3

    SvarSlett
  3. Så nydelig kjole! Flink du er! Kjole til meg selv står langt opp på lista mi over ting som skal lages så snart jeg får min nye symaskin *gleder meg* :o)

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjole! Du er flink! :)
    Også eget møster! *misunnelig* ;)

    SvarSlett
  5. Tuuusen takk!
    Jeg bare elsker slike koselige kommentarer! <3

    Tar en runde inn til dere også.

    *klem*

    SvarSlett
  6. Den der var knallfine altså... du er flink er du...

    HA en fortsatt fin dag, inn og kikke på epla og eg .. :)

    klem

    SvarSlett
  7. Til DEG!!????!!??!

    Er ikke den der til MEG????

    :dåne:


    Lekker sak, altså!!!

    SvarSlett
  8. Hahahah!
    Duuu Maren!! Du lager jo så fantastisk masse fint selv!!

    *stoooorklem!*

    SvarSlett
  9. Nice blog and great clothes. I like it :-).
    Corina from germany

    SvarSlett
  10. Deilig varm kjole du har sydd deg.
    Perfekt til høst og vinter.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Ååååååå, jeg dåner!
    Den var nydelig, fresh og fjong,
    du er superflink =)

    SvarSlett
  12. Tuuusen takk for koselige tilbakemeldinger!

    Jeg er kjempeglad i å både sy- og bruke disse kjolene/ tunikaene. =)

    SvarSlett
  13. Å, den var fin gitt. Godt å unne seg litt tid å lage til seg selv - som du sier, det er jaggu ikke ofte :) Lekker!!

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3