lørdag 22. mars 2008



Betingelser og betaling ved salg:



Porto: Alle priser er uten porto.
Jeg sender varen straks beløpet er registrert på min konto.
Merk betalingen med ditt navn.
Dersom du vil ha varen tilsendt med sporing/ forsikring, betaler du ekstra ut i fra postens satser. (Smartpost/ Norgespakke.)
Retur:Spesialsydde varer tas ikke i retur.
Ved evt vanlig retur, betaler kunden porto.
Varen skal være ubrukt, uvasket og forsvarlig pakket.
Jeg tar ikke ansvar for bortkomne pakker, dersom kunden velger forsendelse uten sporing/forsikring.
NB: det har aldri forsvunnet pakker pr post for min del. :)
Lurer du på noe, ta kontakt på e- post: lille-t@live.no.




ggg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3