fredag 1. august 2014

Nytt teppe og valgets kval...


Jeg liker så godt fargene turkis, hvit og rød sammen.
...Og jeg liker de afrikanske blomstene.
...Og jeg liker å kunne hekle sammen teppet underveis istedet for å feks sy sammen til slutt.


Jeg stusset og studerte på fargene, før jeg endelig bestemte meg.
Joda.
Tror jeg.
Den med mest hvitt på er definitivt finest på BILDET.
Men altså ikke i virkeligheten....

Med en litt større hvit kant rundt (på de under), så tror jeg det blir bra?


- Eller ble det mai-rose istedet for afrikanske blomster? :-P



2 kommentarer:

  1. Fine hekleruter!

    Tror jeg ville lekt med fargene jeg, og byttet litt om på dem, men med hvitt ytterst på alle.

    SvarSlett
  2. Mitt forslag: bruk alle 3 rutene, satt sammen tilfeldig eller etter et system. Fine farger sammen

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3