fredag 22. august 2014

Helskjønn heldress!




Jeg har sydd en ny heldress i str 80 (1år)

Joda, og bena er like lange. :P
Jeg var bare uheldig da jeg plasserte den for å ta bilde...

Flere kommer!
Heldresser er jo deilig uansett årstid,
og de trenger absolutt ikke være kjedelige.

Denne er sydd av bomullsjersey.
Jeg brukte 3 maskiner på den.
Overlock, coverlock og min vanlige symaskin.

Snuppa på 7 har også bestilt en, men hun trooor hun vil ha uten ermer ooooog...
-så er det ikke så lett å bestemme seg for tekstiler.... :-D
Jeg er litt lysten på at hun skal velge en i isoli, samt en i stretch-dongeri,
med morsomme kantinger på. :-D

- Mi får se! :-D


Instagram: @monamidesign



3 kommentarer:

  1. Flott dress du har lagd! God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      God helg til deg også! :-)

      Slett
  2. Så fin dress! :) Skikkelig søt :)
    Ser så god ut... Det ER deilig med hele dresser! ;)
    Håper du koser deg i helgen :)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3