tirsdag 15. april 2014

Påske og null-nix kjedsomhet!


Hva jeg skal gjøre i påsken?

Jeg skal ha en del friii! 
I hvert fall fra min hovedjobb som nattevakt.
Ellers kommer jeg til å strikke på min helt egen skappelgenser,
i enkel tråd soft-alpakka. Nam!!



Ellers hekler jeg magiske hjerter.
eller du kan kjøpe dem ferdige av meg, dersom du ikke er en ivrig hekler selv.


I påsken blir de gule, såklart. 

Utenom disse planene, skal jeg kose meg med snuppa på snart 7 år.
Jeg kommer nok til å sy en del også, sånn innimellom all påskekosen. :-D
Skrive litt oppskrifter, kanskje?

Men kjede meg?
-Neppe. :-D

GOD PÅSKE, alle sammen!




1 kommentar:

  1. Ser ut til å bli en flott genser , god påske til deg også, klem fra Beth

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3