onsdag 5. mars 2014

Gi Bort!



Det er så gøy med aktivitet inne på siden min Mon Ami.

I det siste har det også kommet inn mange nye følgere.

Jeg synes det er SÅ INNMARI koselig med alle 'likes' , kommentarer, bestillinger, 
delinger av innlegg/siden osv.

-Derfor gir jeg bort litt innimellom.

Denne gangen er det hjerter.
De er geniale å pynte med til jul, påske, i blomster, på grener,
applikere på klær osv. 



SÅ!!
DA GIR JEG BORT 10 STK HJERTER IGJEN! 

Du kan selv velge farger!

Skriv i kommentar på innlegg 


 om du vil ha røde, oransje, gule, grønne, blå, lilla, turkise, rosa, hvite, sorte OSV 
- og også evt antall av hver farge. 





Jeg trekker blant kommentarer + delinger av innlegget der inne. 

Trekning blir foretatt onsdag kveld 12.mars 2014.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3