tirsdag 4. mars 2014

Garn til Amadia-prosjektet!


Inne på gruppen Handicrafts Made With Love
(facebook) kan man lage klær, bamser osv til de som ikke har så mye.
Mer info finner du inne på gruppen. :)
Dette er en gruppe jeg startet opp- slik at vi sammen kan glede og hjelpe barna som
Amadia International hjelper.

Der inne donerte Hverdagsliv.no også MASSE garn!
Utrolig flott gjort!
En super dame som heter Tone sorterer og sender ut til de som vil lage av
de forskjellige typene med garn,
mot at du som mottaker betaler portoen.

Det man lager skal så klart gå til prosjektet.

SE alt det nydelige jeg fikk i posten her om dagen!
Jeg GLEDER meg til å lage av dette. :-D



Vivaldi: 24 nøster.
Eskimo: 6 nøster.
Ice: 12 nøster.
Cotton Viscose: 2 nøster.
Muskat Soft: 10 nøster.


Kom og vær med?
Enten for å lage, eller bare for å støtte oss ved å dele innlegg, side osv?

HER finnes flere innlegg ift prosjektene for Amadia International.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3