onsdag 2. oktober 2013

Skappelgenser NR:1 er ferdig!


Endelig ble Skappelgenseren ferdig!
Jeg har kost meg med strikkingen, og ikke minst har jeg vært glad for 
at den supre damen som bestilte den har vært kjempetålmodig. :-D

Denne er strikket i standard størrelse, 
fra mønsteret til Maria.

Garnet er kjøpt i  tyrkisk nettbutikk
yarn-paradise.com
Jeg brukte Incas Alpaka Superfine
og Mohair Classic Beige.

Nå skal jeg lage en til MEG selv. :-)
Denne gang i Soft Alpakka, fra Sandnes Garn.


Nydelig, ikke sant?? *elsk*


2 kommentarer:

  1. Kjempe fin ble den, den ser veldig deilig ut :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, mocca. :)
    Gleder meg til miiiin også er ferdig.
    ...må bare få ferdig litt annet først. :D

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3