onsdag 16. oktober 2013

Over skyene er himmelen alltid...gul? :P


Wheee! 
Jeg er nettopp ferdig med en kjole til Tonje-gull. 

-Håper hun blir glad. :-D

Denne er nemlig helt PERFEKT til
å sitte og nyte smurfesukker , mens man tegner
herlige kruseduller med nyspissede fargeblyanter.
-Det er jeg helt sikker på. :-D

Denne er i str 7 år.
Jeg har kun brukt jersey i denne.
Jaja...jeg har jo selvfølgelig kantet med interlock.

..Og ikke brukt den vanlige symaskinen i det hele tatt. :P
Kun overlock + coverlock.

Dersom dere vil følge meg på instagram
så finner dere meg på 
@monamidesign.

Ha en kjempefin dag! :-)



6 kommentarer:

  1. For en skjønn kjole. Herlig leken og glad og perfekt til smurfesukker og tegnesaker. Tenker hun blir overlykkelig for denne kjolen.
    Jeg vil også sy kjole til Alea. Hun fortjener en gladkjole kjenner jeg. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun ble knallfornøyd! :-D
      Ååå, så gøy det er.
      -Kjenner jeg også vil ha en liknende i form, men kanskje ille liiiike spreke tekstil-valg. :P

      Tenker nok at Alea synes det blir stas med ny gladkjole, hun også. :-D

      Slett
  2. En herlig kjole. Enhver jente ønsker seg en slik godteri-kjole :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. :)
      Alltid stas med ny kjole. :D

      Slett
  3. Så fin! Likte veldig godt at du hadde brukt annet stoff bak og så det herlige gule stoffet med skyer på, det gjorde susen!

    SvarSlett
  4. Knallfin!! Herlige stoff- og fargekombinasjoner!
    Vi har stupt inn i samme bok, ser jeg ;-). Den er helt topp!

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3