søndag 13. oktober 2013

Jeg blir sprø!

-Ja, av meg selv!

Herlighet...
Jeg satt og bladde litt i bilder på telefonen
-og fant ut  at jeg ikke hadde vist
mitt mislykkede (...atter en gang...) forsøk
på å gå inn på S&S for å få det jeg EGENTLIG skulle ha.
-Nemlig to ruller med lilla skråbånd...
Hva kom jeg ut med???
En haug av snadder, 
samt masse herlige planer. :-D

Har dere det ofte slik?
Håper det. :P

Jeg har i hvert fall fått litt bukt med garnslankingen!
Det er jo et steg i riktig retning, vel? :-)

7 kommentarer:

  1. Det er jo typisk for oss håndarbeidsentusiaster hihi :) Vet ikke hvor mye garn jeg har på lager, men tror jeg har over 20 kg enda jeg har prøvd hele sommeren å bruke det opp :P Og enda kjøper jeg litt ekstra når jeg trenger ett nøste til eller må kjøpe noe til bestillinger, kan jo ikke la være hvis det er litt tilbud heller ;) Blir mye fint av det da!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa, er det ikke det?? :D

      20 kilo garn?? Da har du mer enn meg (PUH!)
      Jeg jobber som bare det for å redusere lageret hos meg.
      Nå kjøper jeg bare garn til bestillinger, og er flink til å levere tilbake det nøstet som ofte blir for mye.. :)
      Ja, om jeg finner et prosjekt som jeg VET at DET skal jeg lage NÅ, så kjøper jeg også.

      Men, jeg har innsett at jeg kan ikke kjøpe uendelig -jeg har jo så mange hobbyer. :-D

      Slett
  2. Ja, men du...er det ikke en utrolig deilig følelse??

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, det er helt nydelig å sitte med så mange nye friske planer og inspirasjoner etter en slik handletur. :-D

      Slett
  3. Det er akkurat sånn det skal være. Helt perfekt! hehe...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg flagrer rundt, og koser meg MAX der inne. :D
      Digger såååå at det kom en butikk i KRS. :)

      Slett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3