torsdag 15. august 2013

Uglus purpuralis, samt litt info?


Enda en uglekjole herfra.
Jeg lurer på hvor mange jeg har sydd av disse nå?
Nå syr jeg så mye klær, at alt rekker ikke
å legges ut her
før det fyker ut igjen. :)
-Gjett om jeg synes det er moro! :D

Nå er det snart på tide med en stor lueproduksjon også.

Info&glede:

TAKK for alle koselige kommentarer,
spørsmål og bestillinger inne på Mon Ami!
Det er min produksjonsside og hobbyside, 
bestillinger tas i mot der og på mail.

Om jeg skal fortsette på epla, vet jeg ikke helt ennå.
Mer info kommer når jeg har bestemt meg.
Foreløpig eksisterer dog butikken min der inne.
Jeg har også en salgsblogg.
Der kan man trykke i kategorier og se hva som er ferdig produsert.

Til slutt:
Jeg blir glad for HVER ENESTE kommentar, både her inne og på fb-sidene. <3 p="">
TUSEN TAKK!



2 kommentarer:

  1. Sååå stilig ein kjole! Mønster/ugler, fargar og så snittet i kjolen, då, supert! Og så må eg gratulere med reportasjen i dilla-bladet, artig lue! Trur ikkje eg har høyrd om bladet før, spennande i allefall (kommenterer her eg, for ikkje å rote til konkurransen din i forrige innlegg, har ingen Facebook-konto ;-)

    God helg, håpar sola skin i Mandal, var forresten ein tur hjå svigers der i sommar :-)

    Annwes

    SvarSlett
  2. Så herlig kjole! Jeg elsker ugler!

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3