søndag 3. mars 2013

Nytt prosjekt; Teppe.


Seeent i går kveld kom jeg så vidt i gang med teppet.
-Det nye prosjektet mitt. :-D
Link til mønster HER.
Det er en viss fare for at jeg legger ut en oversettelse også.

Jeg hekler i vei på krok 4.
Ull fra kurven min. 
Den er gull verdt!
Der samler jeg nemlig alle mulige typer farger av
garn som har samme type hekle/strikkefasthet
OG det må kunne vaskes på 40 grader i maskin.

Dette teppet har enorme muligheter for fargekombinasjoner,
DET liker jeg jo.
Da er det jo mindre fare for at jeg blir lei også. :P
Mine tepper pleier som regel å ende opp som barnetepper.
Jeg er lett å friste, nemlig...

1 kommentar:

  1. Dette teppenet ser spennende ut! Så flott at du tenker å legge ut en oversettelse av mønsteret! :-)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3