torsdag 18. august 2011

Nytt i heimen..


Nytt og nytt, Fru Blom.. Smilefjes som rekker tunge
Men det er ikke kommet på pinnene ennå..
Treg i bloggingen for tida, altså!! Ler så jeg ruller



Dette heftet fulgte visst også med. :D

Dette blir en marius-genser til Tonje. <3


Dette blir en STØRRE marius-genser til Tonje. Smilefjes som blunker


Sokker! Smilefjes med åpen munn

Jeg ELSKER alpaca-garn!
Det varmer bedre og det er myyyykt.
Hva er deres favorittgarn?
- Kanskje ikke lett å svare på, da det er forskjellige favoritter til forskjellige prosjekt?

4 kommentarer:

  1. Nydelig garn og nydelige farger!

    SvarSlett
  2. Flotte farger du har valgt. Og marius genser er jo en slager.

    Selv så bruker jeg minst mulig alpacka, den røyter nemlig for mye for meg og blir for varm.

    Til sokker så bruker jeg Arwetta, sisu, perfect og wollmeise twin.
    Ellers så blir det mer blanding av ull/bomull/alpaca/silke i en eller annen form.

    Du får kose deg med garn og strikkinga. Ha ei fin dag videre.

    SvarSlett
  3. Jeg er også glad i alpaca garn, mykt og godt, og behagelig å strikke med :)

    SvarSlett
  4. Mitt favorittgarn er.... garn... :o) Så lenge jeg kan strikke med det :o)

    Sida

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3