fredag 10. februar 2017

Babyjakke.



En bitteliten babyjakke 
i størrelse 3-6 mnd.

Strikket til en liten gutt.
Mini alpakka fra sandnes, oppskrift i hefte 310/Dale.

Jeg vet at alpakka ikke er supert til babyplagg - men sååå myk og god
- og den skal jo brukes utenpå andre klær. :-)

Jeg ligger så på etterskudd med bloggingen,
at gutten har vokst i fra denne for lengst. :-D

Insta er liksom så mye enklere, 
men så koser jeg meg på bloggrunder også.

Gjerne følge meg på IG også?
@monamidesign

Jeg følger veldig gjerne tilbake, 
så jeg kan se på alt det flotte som lages der ute :-D

GOD HELG ønskes dere alle! 



3 kommentarer:

  1. Fin liten jakke. :)

    De vokser jammen fort ut av de aller minste plaggene.

    SvarSlett
  2. Så fin den var. Kjekt å ha nokre små plagg sjølv om dei blir fort for små. God helg.

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3